marți, 18 ianuarie 2011

Când vom înceta să facem angajați pt outsourcing?

Citisem Epigramă profundă scrisă de dl Ciorbă, profesor pe care îl respect pentru multe lucruri, dar cu care nu mereu sunt de acord, și mi-au revenit multe amintiri despre UTM după care și niște întrebări mai vechi sau mai noi.

Întrebarea cea mai importantă:

Când facultățile/specialitățile de Info/Programare vor înceta să creize doar forță de muncă pentru companiile de outsourcing, majoritatea create de oameni din străinătate? Unde sunt timpurile când în Chișinău s-a făcut DosNavigator?

Îmi poate spune cinve cine înafară de evisoft, nu lucrează orientat spre outsourcing? Eu mi-am amintit alte 2-3 "cazuri" și dacă stau să mă gândesc poate mai găsesc câteva. În rest, în Chișinău se face outsourcing.

Când se va găsi soluție la această întrebare, voi privi cu alți ochi facultățile de la noi.