miercuri, 30 noiembrie 2011

Dragostea,Homo Sovieticus sau prostia, ce e F63.9? sau efectul de ecou în New Media.

A vuit ieri internetul că Organizația Mondială a Sănătății a clasificat dragostea ca boală mentală, la punctul F63.9
La o căutare mai atentă pe google "F 63.9" World Health Organization site:.com se poate vedea că internetul a vuit doar într-o anumită parte a lumii, în regiunile în care se vorbește rusă. Postările scrise în engleză sunt scrise tot de vorbitori în rusă.

Întrebare pentru cei care au scris/căzut în capcană: câți dintre voi îți citit un document oficial, un comunicat de presă din partea OMS?

Eu am dat de un document oficial http://www.who.int/classifications/icd/en/GRNBOOK.pdf. Punctul F63.9 conține doar următoarele "F63.9 Habit and impulse disorder, unspecified".
Daca eu zic că prin F63.9 OMS a clasat prostia, cine îmi aduce dovezi că nu am dreptate?

The ICD-10 Classification of Mental and Behavioural Disorders