joi, 24 noiembrie 2011

În mintea copiilor.


Unii copii au "darul" de a face un mic scandal subiect de discuție la primărie. Cred că fiecare a văzut ceva similar, mai ales în comunitățile mici.

Ei, iata așa văd eu conflictul între Privesc.eu și Oleg Brega. De fapt, Privesc.eu nu are nimic aici. Portalul privesc.eu a fost doar locul unde a continuat adevăratul conflict: între Cornel Gandrabur și Oleg Brega. Ambii au foarte multe opinii cu care nu sunt deloc de acord. Dar nu despre asta merge vorba.
Decând observ "comunicarea"(să nu zic interacțiunea :D) între ei, e conflict. Iar la episodul Privesc.eu Oleg a hotărât să-l ducă la nivel de "primărie". Și iată așa Oleg a transformat un conflict practic personal în "libertate de exprimare" și "problema protecției minorităților sexuale". Vă rog, nu mai repetați chesti asta că mă faceți să râd.

Eu știu că lui Oleg îi place să scoate în evidență acolo unde îi pare că este nedreptate, dar, ducând un conflict personal la un așa nivel, data viitoare, când va arăta o problemă reală, mult mai puțini în vor lua în serios.

Cel mai mult îmi pare rău pentru timpul pierdut de Vitalie Eșanu, pe care Oleg nu înțeleg pentru ce l-a adus în acest conflict?
Ca să demonstreze că poate să-și facă noi dușmani??!!